Ақпарат - №8 ОРТА МЕКТЕБІ http://8-ileaud.mektebi.kz/ ru Ақпарат - №8 ОРТА МЕКТЕБІ DataLife Engine 1 СЫНЫПҚА ҚАБЫЛДАУ / ПРИЕМ В 1 КЛАСС http://8-ileaud.mektebi.kz/main/149-1-synypa-abyldau-priem-v-1-klass.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/149-1-synypa-abyldau-priem-v-1-klass.html
📆 Биыл бірінші сыныпқа өтініш қабылдау 1 сәуірде басталып, 2024 жылдың 31 тамызына дейін жалғасады.

💻 Ата-аналар баланың құжаттарын электрондық үкіметтің еgov.kz, portal.gu.almobl.kz веб-порталдары арқылы тапсыра алады.

📎 Портал арқылы өтініш тапсыру үшін:
1) ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің өтініші;
2) “Профилактикалық екпелер картасы” № 065/у нысанды және “Бала денсаулығының паспорты” № 052-2/у нысанды медициналық анықтамалар;
3) баланың 3х4 см өлшеміндегі цифрлық фотосуретi.

🗂️ Өтініш демалыс және мереке күндерді қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін қабылданады.
​​📄 1 АПРЕЛЯ СТАРТУЕТ ПРИЕМ ДОКУМЕНТОВ В ПЕРВЫЙ КЛАСС

📆 В этом году прием заявлений для зачисления в первый класс стартует 1 апреля и продлится до 31 августа 2024 года.

💻 Родители могут подать документы ребенка на веб-портале электронного правительства еgov.kz,portal.gu.almobl.kz.

📎 Для сдачи через Портал:
1) заявление родителей или других законных представителей;
2) медицинские справки формы № 065/у” Карта профилактических прививок “и формы № 052-2/у” паспорт здоровья ребенка” ;
3)цифровая фотография ребенка размером 3х4 см.

🗂️ Заявки принимаются с понедельника по пятницу за исключением выходных и праздничных дней.
[]http://8-ileaud.mektebi.kz/uploads/posts/2024-03/1711754216_photo-output.jpeg[/]
[]http://8-ileaud.mektebi.kz/uploads/posts/2024-03/1711754216_photo-output.jpeg[/]
1 СЫНЫПҚА ҚАБЫЛДАУ / ПРИЕМ В 1 КЛАСС
]]>

📆 Биыл бірінші сыныпқа өтініш қабылдау 1 сәуірде басталып, 2024 жылдың 31 тамызына дейін жалғасады.

💻 Ата-аналар баланың құжаттарын электрондық үкіметтің еgov.kz, portal.gu.almobl.kz веб-порталдары арқылы тапсыра алады.

📎 Портал арқылы өтініш тапсыру үшін:
1) ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің өтініші;
2) “Профилактикалық екпелер картасы” № 065/у нысанды және “Бала денсаулығының паспорты” № 052-2/у нысанды медициналық анықтамалар;
3) баланың 3х4 см өлшеміндегі цифрлық фотосуретi.

🗂️ Өтініш демалыс және мереке күндерді қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін қабылданады.
​​📄 1 АПРЕЛЯ СТАРТУЕТ ПРИЕМ ДОКУМЕНТОВ В ПЕРВЫЙ КЛАСС

📆 В этом году прием заявлений для зачисления в первый класс стартует 1 апреля и продлится до 31 августа 2024 года.

💻 Родители могут подать документы ребенка на веб-портале электронного правительства еgov.kz,portal.gu.almobl.kz.

📎 Для сдачи через Портал:
1) заявление родителей или других законных представителей;
2) медицинские справки формы № 065/у” Карта профилактических прививок “и формы № 052-2/у” паспорт здоровья ребенка” ;
3)цифровая фотография ребенка размером 3х4 см.

🗂️ Заявки принимаются с понедельника по пятницу за исключением выходных и праздничных дней.
[]http://8-ileaud.mektebi.kz/uploads/posts/2024-03/1711754216_photo-output.jpeg[/]
[]http://8-ileaud.mektebi.kz/uploads/posts/2024-03/1711754216_photo-output.jpeg[/]
1 СЫНЫПҚА ҚАБЫЛДАУ / ПРИЕМ В 1 КЛАСС
]]>
admin Sat, 30 Mar 2024 05:17:24 +0600
ЕСІҢІЗДЕ БОЛСЫН ТЕРРОРЛЫҚ АКТ ТУРАЛЫ ЖАЛҒАН ХАБАРЛАМА ТАРАТҚАН ҮШІН БЕС ЖЫЛҒА ДЕЙІН БАС БОСТАНДЫҒЫНАН АЙЫРУҒА ЖАЗАЛАНАДЫ http://8-ileaud.mektebi.kz/main/148-eszde-bolsyn-terrorly-akt-turaly-zhalan-habarlama-bes-zhyla-dejn-bas-bostandyynan-ajyrua-zhazalanady.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/148-eszde-bolsyn-terrorly-akt-turaly-zhalan-habarlama-bes-zhyla-dejn-bas-bostandyynan-ajyrua-zhazalanady.html ]]> ]]> admin Mon, 11 Mar 2024 11:09:24 +0600 «Мектепке жол» http://8-ileaud.mektebi.kz/main/136-mektepke-zhol.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/136-mektepke-zhol.html



«Мектепке жол» жалпыреспубликалық қайырымдылық акциясына атсалысқыңыз келсе “№8 орта мектеп” МКМ әкімшілігіне хабарласыңыз.
Байланыс номерлері:
8 775 248 61 25
8 705 872 98 85]]>




«Мектепке жол» жалпыреспубликалық қайырымдылық акциясына атсалысқыңыз келсе “№8 орта мектеп” МКМ әкімшілігіне хабарласыңыз.
Байланыс номерлері:
8 775 248 61 25
8 705 872 98 85]]>
admin Tue, 01 Aug 2023 11:07:54 +0600
Бағалау парағы http://8-ileaud.mektebi.kz/main/135-baalau-paray.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/135-baalau-paray.html Бағалау парағы

«№8 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі 

2022-2023 оқу жылы


Р/с №

Бағалау өлшемшарттары

Білім беру ұйымына тиісті өлшеуішті бағалау мазмұны

Балдары

1

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі


95%

4

2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі

100%

5

3

Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

96%

4

4

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

47%

5

5

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

26%

3

6

Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы

100%

5

7

Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу)

95%

4

8

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі

100%

5

9

Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде)

100%

5

10

Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)

69%

4

11

Білімалушылардың сауалнама нәтижелерін талдау

94%

5

12

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

99%

5

13

Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау

89%

5






Балдардың жалпы сомасы

Балл

59

 Ескерту. Білім беру ұйымы қызметінің нәтижелерін бағалау үшін білім беру қызметтерін көрсету сапасының бес деңгейі белгіленген:

 үлгілі – 40-тан 45 балға дейін, жақсы –35-тен 39 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 30-дан 34 балға дейін, төмен –30 балдан төмен - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін;

 үлгілі –55-тен 65 балға дейін, жақсы – 45-тен 54 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 35-тен 44-балға дейін, төмен – 35 балдан төмен – бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін; үлгілі – 65-тен 75 балға дейін, жақсы – 55-тен 64 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 40-тан 54 балға дейін, төмен – 40 балдан төмен – техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін;

 үлгілі – 70-тен 80 балға дейін, жақсы – 60-тан 69 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 45-тен 59 балға дейін, төмен – 45 балдан төмен – орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін.

       Кобегенова Асетай Конаровна              _____________

              (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)                             (қолы)




Білім беру ұйымдарын
 бағалау өлшемшарттарының
 2-қосымшасы

 Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауына арналған өлшемшарттар

р/с 

№ 

Бағалау өлшемшарттары

Өлшеуіштер

Балдары

1

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі

100 %


95 - 99 %

4

80 - 94 %


80 %-дан төмен


2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дан төмен


3

Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

100 %


95 - 99 %

4

80 - 94 %


80 %-дан төмен


4

 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 45 %-дан жоғары, гимназиялар - 50 % -дан жоғары;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер - 30 %-дан жоғары

5

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 35% -дан 44 % аралығында, гимназиялар –40%- дан 49% аралығында;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер – 25%-дан 29% аралығында


Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 25%-дан 34 % аралығында, гимназиялар –30%-дан 39% аралығында;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер – 20%-дан 24% аралығында


Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 25 % -дан төмен, гимназиялар –30% -дан төмен;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер – 20%-дан төмен


5

 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер - 55 %-дан жоғары, лицейлер - 60 %-дан жоғары, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі 50%-дан жоғары, гимназиялар үшін 60 %-дан жоғары, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 50%-дан жоғары,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 65 %-дан жоғары, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 35 %-дан жоғары


Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер -45% -дан 54 % аралығында, лицейлер - 50%-дан 59 % аралығында, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі 40%-дан 49% аралығында, гимназиялар үшін 50%-дан 59 % аралығында, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 40%-дан 49% аралығында,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 55%-дан 64% аралығында, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 30%-дан 34 % аралығында






Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер -35%-дан 44 % аралығында, лицейлер - 40%-дан 49 % аралығында, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі30%-дан 39% аралығында, гимназиялар үшін 40%-дан 49 % аралығында, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 30%-дан 39% аралығында,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 45%-дан 54% аралығында, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25%-дан 29 % аралығында

3





Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер -35%-дан төмен, лицейлер - 40 %-дан төмен, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі30%-дан төмен, гимназиялар үшін 40 %-дан төмен, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 30%-дан төмен,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 45%-дан төмен, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25 %-дан төмен


6

 Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дантөмен


7

 Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу)

100 %


95 - 99 %

4

80 - 94 %


80 %-дантөмен


8

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дантөмен


9

Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде)

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дантөмен


10

Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)

Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 85 %–дан 100 %-ға дейін құрайды


Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 65 - 84 %-ға дейін құрайды

4

Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40-64 %-ға дейін құрайды


Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40 %-дан төмен құрайды


11

Білім алушылардың сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған

5

65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан төмен респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған


12

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100% -ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған

5

65% -дан 79 % -ға дейінг іреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған


50 %-дан төмен респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған


13

Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған

5

65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған


50 %-дан төмен респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған



Білім беру ұйымының басшысы   Кобегенова Асетай Конаровна______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)


]]>
Бағалау парағы

«№8 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі 

2022-2023 оқу жылы


Р/с №

Бағалау өлшемшарттары

Білім беру ұйымына тиісті өлшеуішті бағалау мазмұны

Балдары

1

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі


95%

4

2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі

100%

5

3

Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

96%

4

4

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

47%

5

5

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

26%

3

6

Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы

100%

5

7

Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу)

95%

4

8

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі

100%

5

9

Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде)

100%

5

10

Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)

69%

4

11

Білімалушылардың сауалнама нәтижелерін талдау

94%

5

12

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

99%

5

13

Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау

89%

5






Балдардың жалпы сомасы

Балл

59

 Ескерту. Білім беру ұйымы қызметінің нәтижелерін бағалау үшін білім беру қызметтерін көрсету сапасының бес деңгейі белгіленген:

 үлгілі – 40-тан 45 балға дейін, жақсы –35-тен 39 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 30-дан 34 балға дейін, төмен –30 балдан төмен - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін;

 үлгілі –55-тен 65 балға дейін, жақсы – 45-тен 54 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 35-тен 44-балға дейін, төмен – 35 балдан төмен – бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін; үлгілі – 65-тен 75 балға дейін, жақсы – 55-тен 64 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 40-тан 54 балға дейін, төмен – 40 балдан төмен – техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін;

 үлгілі – 70-тен 80 балға дейін, жақсы – 60-тан 69 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 45-тен 59 балға дейін, төмен – 45 балдан төмен – орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін.

       Кобегенова Асетай Конаровна              _____________

              (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)                             (қолы)




Білім беру ұйымдарын
 бағалау өлшемшарттарының
 2-қосымшасы

 Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауына арналған өлшемшарттар

р/с 

№ 

Бағалау өлшемшарттары

Өлшеуіштер

Балдары

1

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі

100 %


95 - 99 %

4

80 - 94 %


80 %-дан төмен


2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дан төмен


3

Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

100 %


95 - 99 %

4

80 - 94 %


80 %-дан төмен


4

 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 45 %-дан жоғары, гимназиялар - 50 % -дан жоғары;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер - 30 %-дан жоғары

5

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 35% -дан 44 % аралығында, гимназиялар –40%- дан 49% аралығында;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер – 25%-дан 29% аралығында


Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 25%-дан 34 % аралығында, гимназиялар –30%-дан 39% аралығында;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер – 20%-дан 24% аралығында


Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер 25 % -дан төмен, гимназиялар –30% -дан төмен;

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер – 20%-дан төмен


5

 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі

Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер - 55 %-дан жоғары, лицейлер - 60 %-дан жоғары, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі 50%-дан жоғары, гимназиялар үшін 60 %-дан жоғары, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 50%-дан жоғары,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 65 %-дан жоғары, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 35 %-дан жоғары


Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер -45% -дан 54 % аралығында, лицейлер - 50%-дан 59 % аралығында, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі 40%-дан 49% аралығында, гимназиялар үшін 50%-дан 59 % аралығында, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 40%-дан 49% аралығында,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 55%-дан 64% аралығында, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 30%-дан 34 % аралығында






Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер -35%-дан 44 % аралығында, лицейлер - 40%-дан 49 % аралығында, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі30%-дан 39% аралығында, гимназиялар үшін 40%-дан 49 % аралығында, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 30%-дан 39% аралығында,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 45%-дан 54% аралығында, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25%-дан 29 % аралығында

3





Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер -35%-дан төмен, лицейлер - 40 %-дан төмен, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі30%-дан төмен, гимназиялар үшін 40 %-дан төмен, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі 30%-дан төмен,

дарынды балаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін 45%-дан төмен, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда);

Шағын жинақталған білім беру ұйымдары үшін:

жалпы білім беретін мектептер 25 %-дан төмен


6

 Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дантөмен


7

 Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу)

100 %


95 - 99 %

4

80 - 94 %


80 %-дантөмен


8

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дантөмен


9

Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде)

100 %

5

95 - 99 %


80 - 94 %


80 %-дантөмен


10

Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)

Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 85 %–дан 100 %-ға дейін құрайды


Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 65 - 84 %-ға дейін құрайды

4

Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40-64 %-ға дейін құрайды


Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40 %-дан төмен құрайды


11

Білім алушылардың сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған

5

65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан төмен респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған


12

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100% -ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған

5

65% -дан 79 % -ға дейінг іреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған


50 %-дан төмен респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған


13

Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған

5

65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған


50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған


50 %-дан төмен респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған



Білім беру ұйымының басшысы   Кобегенова Асетай Конаровна______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)


]]>
admin Sat, 01 Jul 2023 22:17:07 +0600
Ғани Бейсембаев ҚР Оқу-ағарту министрі лауазымына тағайындалды http://8-ileaud.mektebi.kz/main/116-ani-bejsembaev-r-ou-aartu-ministr-lauazymyna-taajyndaldy.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/116-ani-bejsembaev-r-ou-aartu-ministr-lauazymyna-taajyndaldy.html

АСТАНА. ҚазАқпарат – Ғани Бейсембаев ҚР Оқу-ағарту министрі лауазымына тағайындалды, деп хабарлайды ҚазАқпарат Ақорданың ресми сайтына сілтеме жасап.

Ғани Бектайұлы Бейсембаев Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрі лауазымына тағайындалсын.

Қазақстан Республикасының

Президенті Қ.Тоқаев

Астана, Ақорда, 2023 жылғы 4 қаңтар

№ 86

Ғани Бейсембаев 1969 жылы Қызылорда облысында дүниеге келген.

Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетін бітірген.

Еңбек жолын 1986 жылы Шиелі аудандық мәдениет бөлімінің автоклуб меңгерушісі қызметінен бастаған.

1989-1990 жылдары — қазақ тілі мұғалімі.

1990-1995 жылдары — орта мектепте директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.

1995-1997 жылдары — орта мектеп директоры.

1997-2000 жылдары — ҚР БҒМ Ы. Алтынсарин атындағы Қазақ білім академиясы президентінің ғылыми хатшысы, кеңесшісі.

2000-2001 жылдары — Қапшағай қаласы білім бөлімінің басшысы.

2001-2006 жылдары — қосымша білім беру орталығының директоры.

2006-2020 жылдары — халықаралық білім беру орталығының бас директоры.

2006-2007 жылдары — техникалық-экономикалық колледж директоры.

2020 жылы ҚР БҒМ «Оқулық» республикалық ғылыми-практикалық орталығының директоры болды.

2020 жылғы желтоқсан айынан бастап қазіргі уақытқа дейін ҚР БҒМ Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының президенті болды.

Фото: primeminister.kz


]]>
admin Wed, 04 Jan 2023 11:37:23 +0600
МЕРЕКЕЛЕРІҢІЗБЕН http://8-ileaud.mektebi.kz/main/100-merekelerzben.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/100-merekelerzben.html жүрсін! Зор денсаулық, ұзақ ғұмыр берсін. Оқушыларыңыздың атынан сіздердің ең ізгі тілектеріңіздің орындалуын, сондай-ақ отбасыларыңызда әрқашан бейбітшілік, келісім, қуаныш пен жайлылық болсын. Есіңізде болсын, сізсіз бұл әлем әлдеқайда нашар болады, өйткені адамзатқа одан әрі дамуға үміт беретін мұғалімдер!
]]>
жүрсін! Зор денсаулық, ұзақ ғұмыр берсін. Оқушыларыңыздың атынан сіздердің ең ізгі тілектеріңіздің орындалуын, сондай-ақ отбасыларыңызда әрқашан бейбітшілік, келісім, қуаныш пен жайлылық болсын. Есіңізде болсын, сізсіз бұл әлем әлдеқайда нашар болады, өйткені адамзатқа одан әрі дамуға үміт беретін мұғалімдер!
]]>
admin Sat, 01 Oct 2022 10:28:52 +0600
Ғасыр саңлағы А.Байтұрсынұлының 150 жыл толып отыр http://8-ileaud.mektebi.kz/main/99-asyr-salay-abajtrsynlyny-150-zhyl-tolyp-otyr.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/99-asyr-salay-abajtrsynlyny-150-zhyl-tolyp-otyr.html Ғасыр саңлағы 


             Қазақтың рухани көсемі атанған Алаш ардақтысы, ұлт ұстазы А.Байтұрсынұлының туғанына биыл 150 жыл толып отыр.

            Алаштың арда азаматының бұл жолғы мерейтойы ЮНЕСКО көлемінде әлемнің бірнеше елінде, әрине алдымен Қазақ елінде кең ауқыммен тойланды.

            2021 жылы 9 қарашада Үкімет арнайы қаулы шығарып, осы мерейтойды ұйымдастырып өткізуге төрағасы ҚР Премьер — Министрінің орынбасары басқарған жауапты комиссияның құрамын бекіткен болатын.

           Осы комиссия А.Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойын дайындау және өткізу жөніндегі жалпыреспубликалық жоспар әзірлеген. Аталған жоспардың жобасында 63 пункттен тұратын түрлі бағыттағы іс-шаралар қарастырылған.

            Оның ішінде А.Байтұрсынұлының 150 жылдығы кескінделген пошта маркалары мен Ұлттық банк монеталарын шығарудан бастап, жол жөндеуге дейінгі нақты шаралар бар. Олар: 

  • ғылыми  конференция, симпозиум, форум түріндегі, онлайн және офлайн форматтағы жиындар;
  • ғалымның еңбектерін әлемнің танымал тілдерінде басып шығарып, халыққа таратуға бағытталған 8 шара;
  • Ахмет мұрасын сахналық қойылым, кино, спектакль арқылы дәріптеуге арналған шаралар;
  • Халықаралық деңгейдегі 7 ауқымды шара;

            Сондай-ақ, А.Байтұрсынұлы атындағы ғылым саласындағы мемлекеттік сыйлық тағайындау ұсынылып отыр.

            Халықаралық деңгейдегі іс-шараларға келсек, ТҮРКСОЙ аясында отандық және шетелдік зиялы қауым өкілдерінің қатысуымен Стамбул қаласында дөңгелек үстел мен фотокөрме ұйымдастыру көзделген.

            Ал, басты шараның діңгегі — ЮНЕСКО ұйымының штаб пәтері орналасқан Париж қаласында өткізілмек.

            Сонымен қатар, Әзірбайжан астанасында «Баку конгресі және А.Байтұрсынұлы» атты конференция өткізу жоспарланған.

             Мерейтойға орай  5  қыркүйек күні № 8 орта мектепке ұстаздар мен оқушлардың қатысуымен конференция өтті.

            Конференциямызды ұлты үшін өзінің қамшы сабындай ғұмырын қиған ұлт көсемі А.Байтұрсынұлына қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 

Сүлейман Ж.Б арнауымен бастадық.

          Конференцияны ашқан қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 

Сүлейман Ж.Б — А.Байтұрсынұлы мұрасы қазақ халқының рухани мәдениетінің құрамдас бөлігі болып табылатынын, ол қазіргі қазақ тілінің дамуына зор ықпал еткенін, қазақ жазуын араб графикасы негізінде реформалағанын, отандық лингвистиканың негізін қалаушы  және алғашқы қазақ оқулықтарының авторы болғанын еске салды. Сонымен қатар А.Байтұрсынұлы Алаш қозғалысының қарлығашы «Қарқаралы құзырхатын» ұйымдастырды. Халықты оятқан «Қырық мысал», «Маса» поэзиялық жинақтарын шығарды. Ұлттық әліпбиімізді әзірлеп, оқулықтар жазды, тіл ғылымына үлес қосты. Тілдің ұлтты сақтаудағы орасан зор маңызын жұртымыздың санасына сіңіре отырып, қазақ тілін ғылымға бейімдеді. Осы тарихи еңбегінің арқасында ол «Қазақ тіл білімінің атасы», «Ұлт ұстазы» атанды.

        Шара барысында қатысушылар көрнекті тұлғамыздың өмірбаянынан қызықты деректермен бөлісті, оның өмірі мен шығармашылығы туралы қызықты деректі фильм тамашалады, өлеңдерінен үзінді оқыды.

       Олардың пайымдауынша ХХ ғасырдың басында қалыптасқан қазақ зиялылары қиын да ауыр  жағдайда қыруар істер атқара білді және ондаған жылдардан кейін жаңа тәуелсіз мемлекеттің пайда болатынын болжай алды.

        Біз әуелі елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастауымыз керек деген А.Байтұрсынұлының биыл осылайша ұлықталатыны қуанарлық жағдай. Бұлда азаттықтың арқасы. Өйткені, қазақты аяусыз қырған «қызыл империя» тұсында Алаш арыстарының аттарын атаудың өзі қылмыс саналды. Ендеше туған халқының бостандығы жолында құрбан болған қайтаркерлердің барлығы да елдік пен ерліктің өшпес өнегесі ретінде әспеттеле беруі керек. Ал, ғылым мен мәдениетімізге қалтқысыз еңбегі сіңген терең ойлы А.Байтұрсынұлы ұрпағының жадында зерделі тұлға боп мәңгілік сақтала бермек. 


                                                                                                              «№ 8 орта мектеп» МКМ

                                                                                               Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

                                                                                                Кенжебаева Еркінай

]]>
Ғасыр саңлағы 


             Қазақтың рухани көсемі атанған Алаш ардақтысы, ұлт ұстазы А.Байтұрсынұлының туғанына биыл 150 жыл толып отыр.

            Алаштың арда азаматының бұл жолғы мерейтойы ЮНЕСКО көлемінде әлемнің бірнеше елінде, әрине алдымен Қазақ елінде кең ауқыммен тойланды.

            2021 жылы 9 қарашада Үкімет арнайы қаулы шығарып, осы мерейтойды ұйымдастырып өткізуге төрағасы ҚР Премьер — Министрінің орынбасары басқарған жауапты комиссияның құрамын бекіткен болатын.

           Осы комиссия А.Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойын дайындау және өткізу жөніндегі жалпыреспубликалық жоспар әзірлеген. Аталған жоспардың жобасында 63 пункттен тұратын түрлі бағыттағы іс-шаралар қарастырылған.

            Оның ішінде А.Байтұрсынұлының 150 жылдығы кескінделген пошта маркалары мен Ұлттық банк монеталарын шығарудан бастап, жол жөндеуге дейінгі нақты шаралар бар. Олар: 

  • ғылыми  конференция, симпозиум, форум түріндегі, онлайн және офлайн форматтағы жиындар;
  • ғалымның еңбектерін әлемнің танымал тілдерінде басып шығарып, халыққа таратуға бағытталған 8 шара;
  • Ахмет мұрасын сахналық қойылым, кино, спектакль арқылы дәріптеуге арналған шаралар;
  • Халықаралық деңгейдегі 7 ауқымды шара;

            Сондай-ақ, А.Байтұрсынұлы атындағы ғылым саласындағы мемлекеттік сыйлық тағайындау ұсынылып отыр.

            Халықаралық деңгейдегі іс-шараларға келсек, ТҮРКСОЙ аясында отандық және шетелдік зиялы қауым өкілдерінің қатысуымен Стамбул қаласында дөңгелек үстел мен фотокөрме ұйымдастыру көзделген.

            Ал, басты шараның діңгегі — ЮНЕСКО ұйымының штаб пәтері орналасқан Париж қаласында өткізілмек.

            Сонымен қатар, Әзірбайжан астанасында «Баку конгресі және А.Байтұрсынұлы» атты конференция өткізу жоспарланған.

             Мерейтойға орай  5  қыркүйек күні № 8 орта мектепке ұстаздар мен оқушлардың қатысуымен конференция өтті.

            Конференциямызды ұлты үшін өзінің қамшы сабындай ғұмырын қиған ұлт көсемі А.Байтұрсынұлына қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 

Сүлейман Ж.Б арнауымен бастадық.

          Конференцияны ашқан қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 

Сүлейман Ж.Б — А.Байтұрсынұлы мұрасы қазақ халқының рухани мәдениетінің құрамдас бөлігі болып табылатынын, ол қазіргі қазақ тілінің дамуына зор ықпал еткенін, қазақ жазуын араб графикасы негізінде реформалағанын, отандық лингвистиканың негізін қалаушы  және алғашқы қазақ оқулықтарының авторы болғанын еске салды. Сонымен қатар А.Байтұрсынұлы Алаш қозғалысының қарлығашы «Қарқаралы құзырхатын» ұйымдастырды. Халықты оятқан «Қырық мысал», «Маса» поэзиялық жинақтарын шығарды. Ұлттық әліпбиімізді әзірлеп, оқулықтар жазды, тіл ғылымына үлес қосты. Тілдің ұлтты сақтаудағы орасан зор маңызын жұртымыздың санасына сіңіре отырып, қазақ тілін ғылымға бейімдеді. Осы тарихи еңбегінің арқасында ол «Қазақ тіл білімінің атасы», «Ұлт ұстазы» атанды.

        Шара барысында қатысушылар көрнекті тұлғамыздың өмірбаянынан қызықты деректермен бөлісті, оның өмірі мен шығармашылығы туралы қызықты деректі фильм тамашалады, өлеңдерінен үзінді оқыды.

       Олардың пайымдауынша ХХ ғасырдың басында қалыптасқан қазақ зиялылары қиын да ауыр  жағдайда қыруар істер атқара білді және ондаған жылдардан кейін жаңа тәуелсіз мемлекеттің пайда болатынын болжай алды.

        Біз әуелі елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастауымыз керек деген А.Байтұрсынұлының биыл осылайша ұлықталатыны қуанарлық жағдай. Бұлда азаттықтың арқасы. Өйткені, қазақты аяусыз қырған «қызыл империя» тұсында Алаш арыстарының аттарын атаудың өзі қылмыс саналды. Ендеше туған халқының бостандығы жолында құрбан болған қайтаркерлердің барлығы да елдік пен ерліктің өшпес өнегесі ретінде әспеттеле беруі керек. Ал, ғылым мен мәдениетімізге қалтқысыз еңбегі сіңген терең ойлы А.Байтұрсынұлы ұрпағының жадында зерделі тұлға боп мәңгілік сақтала бермек. 


                                                                                                              «№ 8 орта мектеп» МКМ

                                                                                               Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

                                                                                                Кенжебаева Еркінай

]]>
admin Mon, 19 Sep 2022 18:51:44 +0600
Бос жұмыс орындар http://8-ileaud.mektebi.kz/main/98-bos-zhmys-oryndar.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/98-bos-zhmys-oryndar.html 👩‍🏫Құрметті педагогтар, жоғарғы оқу орнының педагогикалық  мамандықтарының түлектері! 👩‍🎓Сіздерді, Алматы облысы, Іле ауданы, Ақши ауылы "№8 орта мектеп" мемлекеттік мекемесіндегі педагогтардің лауазымдық бос орындарға конкурсқа қатысуға шақырамыз!
Конкурсқа тұрғылықты жеріне қарамастан, тиісті бейіндері бойынша жоғары педагогикалық, жоғары кәсіптік және жоғарғы  оқу орнынан кейінгі білімі бар педагог-сарапшы,педагог-зерттеуші, педагог-шебер біліктілік санаты бар педагогтер қатыса алады.

✅Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары - 1 ставка
✅Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары - 2 ставка (1 орын уақытша)
✅ Әлеуметтік педагог-1
✅Орыс тілі пәні мұғалімі - 2
 🔻Ставка - 16 сағаттан🔺
✅Математика пәні мұғалімі - 2 
✅Ағылшын тілі пәні мұғалімі - 1 орын бос, үміткер бола аласыздар!

Конкурсқа қатысу үшін кандидаттар өтінішпен қоса келесі құжаттар дайындау керек:
1)Жеке басын растайтын құжат көшірмесі 
2)Білім туралы құжаттың көшірмесі
3)Білім беру ұйымының басшысымен расталған еңбек қызметін растайтын куәліктің көшірмесі 
4) НКТ нәтижесі, алғыс хаттары мен мақтау грамоталары
5)Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7)психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.Конкурсқа қатысушы бар болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттар туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

Алматы облысы Іле ауданы Ақши ауылы
Тел:87018510389
schoolili8@mail.ru
"№8 орта мектеп" мемлекеттік коммуналдық мекемесі

]]>
👩‍🏫Құрметті педагогтар, жоғарғы оқу орнының педагогикалық  мамандықтарының түлектері! 👩‍🎓Сіздерді, Алматы облысы, Іле ауданы, Ақши ауылы "№8 орта мектеп" мемлекеттік мекемесіндегі педагогтардің лауазымдық бос орындарға конкурсқа қатысуға шақырамыз!
Конкурсқа тұрғылықты жеріне қарамастан, тиісті бейіндері бойынша жоғары педагогикалық, жоғары кәсіптік және жоғарғы  оқу орнынан кейінгі білімі бар педагог-сарапшы,педагог-зерттеуші, педагог-шебер біліктілік санаты бар педагогтер қатыса алады.

✅Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары - 1 ставка
✅Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары - 2 ставка (1 орын уақытша)
✅ Әлеуметтік педагог-1
✅Орыс тілі пәні мұғалімі - 2
 🔻Ставка - 16 сағаттан🔺
✅Математика пәні мұғалімі - 2 
✅Ағылшын тілі пәні мұғалімі - 1 орын бос, үміткер бола аласыздар!

Конкурсқа қатысу үшін кандидаттар өтінішпен қоса келесі құжаттар дайындау керек:
1)Жеке басын растайтын құжат көшірмесі 
2)Білім туралы құжаттың көшірмесі
3)Білім беру ұйымының басшысымен расталған еңбек қызметін растайтын куәліктің көшірмесі 
4) НКТ нәтижесі, алғыс хаттары мен мақтау грамоталары
5)Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7)психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.Конкурсқа қатысушы бар болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттар туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

Алматы облысы Іле ауданы Ақши ауылы
Тел:87018510389
schoolili8@mail.ru
"№8 орта мектеп" мемлекеттік коммуналдық мекемесі

]]>
admin Wed, 03 Aug 2022 21:31:18 +0600
Іле АПБ бастығы полиция полковнигі Марат Әлімқұлұлы Куштыбаев Іле ауданы тұрғындарына үндеуі http://8-ileaud.mektebi.kz/main/77-nachalnik-ilijskogo-rajona-polkovnik-policii-kushtybaev-marat-alimkulovich-obraschenie-k-grazhdanam-ilijskogo-rajona.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/77-nachalnik-ilijskogo-rajona-polkovnik-policii-kushtybaev-marat-alimkulovich-obraschenie-k-grazhdanam-ilijskogo-rajona.html ]]> ]]> admin Fri, 21 Jan 2022 12:55:57 +0600 Аудандық семинар http://8-ileaud.mektebi.kz/main/63-audandy-seminar.html http://8-ileaud.mektebi.kz/main/63-audandy-seminar.html

 

 

 

 

 


]]>

 

]]>
admin Wed, 25 Apr 2018 03:12:45 +0600